zaterdag 16 augustus 2014

The Three Things TAG & Vakantie



Zoals jullie wel merken ben ik een fan van tags, deze kwam ik tegen op de blog van Natasja, Loving your life, en ik vond hem leuk om over te nemen. Daarnaast heb ik nog een 'huishoudelijke' mededeling. Dus lees mee.

Voordat ik aan de TAG begin wil ik jullie vertellen dat ik de komende week (bijna) niet zal posten. Ik ben een klein weekje weg en ik heb hier geen WiFi. Dat betekend geen posts schrijven en uploaden. Hierbij dus mijn voorlopige laatste artikel.

3 Dingen in mijn tas:
Portemonnee, telefoon en sleutels. Deze zitten altijd standaard in mijn tas, zonder ga ik niet weg.

3 Dingen nu bij mij op tafel:
Telefoon, boek en L'officiel. Mijn telefoon ligt eigenlijk altijd naast me thuis, of hij zit in mijn kontzak, maar ik heb m altijd bij. Daarnaast ligt het boek 'De Kraamhulp' van Esther Verhoef naast me, ik ben van plan daar zo in te beginnen. Het is een literaire thriller en hij schijnt ook super spannend en mooi te zijn. L'officiel ligt er ook bij, deze heb ik net doorgebladerd. Ik hou van dat blad, hele mooie foto reportages.

3 Favoriete meubels in mijn kamer:
Bed, kledingrek, bureau. Mijn bed staat natuurlijk op nummer één, ik hou van slapen. Daarna mijn kledingrek, aangezien ik een echte shopaholic ben vond ik het leuk om een kledingrek in mijn kamer te zetten in plaats van een standaard kast. En mijn bureau, ik heb een glazen bureaublad van de ikea met een soort bloemenmotief, prachtig!

3 Favoriete fruitstukken:
Mango, aardbei en witte druiven. Mnomnomnom.

3 Dingen die ik ooit wil doen:
Ik wil ooit nog naar New York, dat is echt een droom die op nummer 1 staat. Daarnaast wil ik in mijn leven elk continent hebben bezocht en als laatste, een droom die waarschijnlijk nooit zal uitkomen, wil ik heel graag ooit een keer een workshop dansen krijgen van Beyonce. Maar jullie weten net zo goed als ik dat dát nooit zal gebeuren..

3 Liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
Op dit moment is dat You & I van John Legend, Mad World door Jasmine Thompson en Als de hemel valt van Typhoon. Heerlijke nummers die ik de laatste tijd vaak heb geluisterd.

3 Blogsites die ik elke dag bezoek:
Om heel eerlijk te zijn bekijk ik niet elke dag een blog.. Welk bekijk ik vaak de blog van Skin by Sha, Moda Vitae en The Interiorator.

3 Favoriete make-up producten:
Foundation, bronzer en eyeliner. Ik vind foundation echt een geweldig product, ik gebruik op dit moment L'oreal, Mac en Vichy. Daarnaast ben ik verslaafd aan de Hoola Bronzer van Benefit en heb ik eigenlijk elke dag eyeliner op, tenzij ik mezelf verslaap of heel erg haast heb.

3 Leukste kledingstukken in mijn kast:
Mijn LBD van Vero Moda, ik heb hem standaard aan met verjaardagen, etentjes, enz. Hij heeft een low back en een randje kant aan de onderkant. Daarnaast ben ik heel blij met mijn leren jack van de H&M en mijn winterjas. Ik heb zo'n belachelijk dure, heerlijk warme winterjas met bontkraag gekocht.

3 Favoriete parfums op dit moment:
Ik heb nu bijna altijd mijn parfum van Givenchy op, en verder ook mijn Hugo Boss en Chanel parfum. Mocht je willen weten welke en hoe ze ruiken, ik heb hier al eens een artikel over geschreven.

3 Favoriete webshops:
Zoals ik in mijn nominatie voor The Liebster Award al zei is mijn favoriete webshop de H&M, daarnaast vind ik de webshop van Zara (zowel mode als home) erg leuk en kijk ik ook vaak bij Sephora.


Voel je vrij om het artikel over te nemen, dat heb ik tenslotte ook gedaan, ik ben benieuwd naar jullie Three Things Tag.

Liefs,
Danique

2 opmerkingen: