dinsdag 19 augustus 2014

Mini Vakantie - Mini Update

 Alweer een dag met regen, alweer een dag in de tent. Wat is de camping toch fijn.. Maar alleen als de zon schijnt hoor.. Vandaag maar een dagje WiFi genomen, dus ik dacht ik geef jullie een kleine update over mijn kleine vakantie. 
Een foto die je niet zo snel verwacht bij een artikel over mijn zomervakantie.. Maar toch is het waar, ik heb gisteren bij La Place in Den Bosch zitten genieten van een heerlijke warme chocolademelk met slagroom.


Ze zeggen je krijgt wat je verdient, maar dan hebben er toch een hele hoop slechteriken tegelijk vakantie, want ik heb dit weer echt niet verdiend! ;) Ik rekende eerst op geen vakantie deze zomer, maar aangezien mijn moedertje een heel seizoen kampeert en terwijl zij al vakantie heeft zit mijn stiefvader nog in het buitenland voor zijn werk. Ik nam een weekje vrij op mijn werk en besloot dat weekje toch nog op vakantie te gaan. Met het uitzicht op volle zon en een week hier in de zon te liggen, een beetje fietsen en een beetje shoppen valt dit dan toch een beetje tegen. 

Dus nu de vakantie maar aanpassen aan het weer. Zaterdag, de eerste dag, lekker niks gedaan en met een boekje buiten gezeten. 's Middags was het gelukkig droog en best lekker buiten. Zondag hadden we een verjaardag hier op de camping en zijn we 's avonds naar The Fault in our Stars geweest. Wauw, wat een mooie film! We namen VIP plaatsen bij Pathé Tilburg en hebben genoten van deze film. Heb alle twee de uren mijn tranen zitten inhouden, maar toen Gus overleed stroomden ze naar buiten hoor. Wat een verschrikkelijke film.. 


Gisteren gingen we winkelen in Den Bosch, jippie! Een lange zoektocht naar broeken, want wat is dat altijd weer een opgave met mijn benen.. Tussen de regen door van winkel naar winkel gerend, de lekkerste bossche bollen gegeten bij Jan de Groot, een heeeeerlijke warme chocolademelk bij La Place en de dag afgesloten met mosseltjes bij de Roestelberg in Kaatsheuvel. Als je ooit in de buurt bent moet je daar echt gaan eten! Het is een restaurant aan de rand van de Loonse en Drunense duinen, prachtige omgeving, verwarmd terras, geweldig eten en onwijs vriendelijk personeel. Een echte aanrader. 

Vandaag weer een day off, heeeel veel regen en die verschrikkelijke onweersbui van vannacht natuurlijk. Ik verveelde mezelf een beetje, had geen zin om te lezen, dus ik besloot een dagje WiFi te halen. Lekker netflixen, even bloggen en een aantal e-mails beantwoorden. Zoals je op instagram misschien al gezien hebt komt er een grote samenwerking aan! Ik kan er nog niet veel over vertellen, ook dit komt volgende week, maar ik ben super enthousiast! 


Als afsluiting ga ik morgen de rest van mijn garderobe scoren in Tilburg en zal zodra ik thuis weer opgeruimd en gesetteld ben een Shopping Haul maken! Ik heb al een super lekker vest en twee broeken gescoord, maar hier moet natuurlijk nog het een en het ander bij! Ook dit komt volgende week op de blog!


Wat hebben jullie de afgelopen week met dit herfst weer gedaan?

Liefs,
Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten