zaterdag 16 augustus 2014

The Liebster Blogawards: Ik ben genomineerd!


Vanochtend kreeg ik op instagram een melding van een reactie. Opzich niks nieuws, want die krijgen we allemaal wel vaker. Maar deze reactie was van Miranda Meijer van Meijer Beauty Lifestyle. Ze vertelde me dat ze mij had genomineerd voor de Liebster Award. Super leuk om te lezen, nog leuker om genomineerd te zijn voor iets en nóg leuker om te zien dat ik serieus wordt gezien als opkomende beginnende blogger!
Als je genomineerd wordt voor deze award moet je de vragen beantwoorden die de andere blogger stelt, je moet zelf een (aantal) bloggers nomineren en daarvoor ook 11 vragen verzinnen. Ik vind het een leuk concept, dus let's go!


1. Krijg je veel reacties op jouw artikelen en zo ja, hoeveel?
Ik krijg nog niet heel veel reacties, af en toe een of twee. Bij mijn post over de spookstad doel kreeg ik wel veel reacties, van vooral fotografen, dus het verschilt nogal.

2. Wat is jouw favoriete webshop?
Ik koop het meeste bij de webshop van de H&M, lekker cliché, maar ik vind het fijn dat je altijd kortingscodes kunt invullen en H&M heeft altijd wel iets leuks.

3. Van welk beauty product heb jij het meest?
Ik heb heel veel oogschaduws, zowel losse als palettes. Ik blijf hier maar nieuwe van kopen, vaak neutrale tonen maar altijd toch weer anders. Op dit moment is een vriendin van me op vakantie in Amerika en ze neemt het Lorac Pro palette voor me mee. (lees: er komt een review aan)

4. Wat zou jij met je blog willen bereiken?
Ik wil met mijn blog al mijn interesses delen en anderen inspireren. Het is een hobby en het is leuk dat er mensen zijn die het leuk vinden om te lezen waar ik mee bezig ben en wat ik van producten en andere dingen vind. Het zou natuurlijk leuk zijn om in de toekomst samen te werken met bedrijven of andere bloggers!

5. Is er iets dat je lastig vind aan het blogleventje?
Ik vind het lastig om regelmatig te posten. Ik heb weinig structuur in mijn leven en ik heb het vrijwel altijd druk en ik vind het ook moeilijk om steeds weer iets nieuws te vinden om over te schrijven. Respect voor de bloggers die elke dag over iets anders schrijven!

6. Wat kan jij niet missen in jouw dagelijks ritueeltje?
Als ik 's ochtends wakker wordt check ik altijd mijn social media. Even wakker worden in bed en kijken wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd en gepost. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben, ben ik vaak ook wakker genoeg om mijn bed uit te rollen.

7. Van welke make-up soort heb jij meerdere varianten?
Ik heb natuurlijk van de oogschaduws meerdere varianten, maar om even een ander antwoord te geven; ik heb ook heeel veel verschillende nagellakjes. Ik heb zo'n kartonnen doos van de  Ikea en die zit helemaal vol met zo ongeveer elke kleur die je kan bedenken.

8. Welke blogs inspireren jou het meest?
Ik bekijk regelmatig de blog van Patrick Kooijman, The Interiorator. Hij was een docent van mij afgelopen schooljaar en verkozen tot blogger van het jaar door VT Wonen, misschien heb je hem wel in het blad gezien, en daarnaast schrijft hij ook voor de Bijenkorf. Hij schrijft heel fijn en laat mooie dingen zien op zijn blog. Daarnaast vind ik dat Skinbysha een heel leuk instagram account heeft, ik moet haar blog nog bekijken en ik kijk altijd de filmpjes van Jaclyn Hill op Youtube.

9. Als je ooit een TAG hebt gedaan, welke vond je het leukst?
Ik vond de How Much Is Your Face Worth TAG het leukste om te doen. Hierin keek ik hoeveel alle producten die ik bij mijn dagelijkse make-up op deed waard was bij elkaar. Het is toch een verrassend hoog bedrag wat je elke keer op je gezichtje smeert.

10. Is er nog iets dat je graag zou willen bereiken in je leven?
Ik studeer nu Allround Styling en mijn grote droom is om bij een Fashion Magazine als Elle of Harper's Bazaar te gaan werken, dus dit zou ik natuurlijk graag bereiken. Daarnaast wil ik ook gewoon een leuk gezinnetje met een mooi huisje.

11. Wat heb jij nog niet in jouw beauty collectie wat je wel nog graag zou willen hebben?
Ik kan beter een lijstje geven met dingen die ik niet wil hebben, haha. Wat ik het liefste zou willen is nog een uitgebreide foundation collectie en een heel groot aantal goede kwasten erbij. 


Er zitten natuurlijk wel een aantal regels aan deze nominatie:
  • De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost
  • Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost.
  • Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren. De genomineerden moeten MINDER dan 200 volgers/followers hebben op Bloglovin’.
  • Bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
  • De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
  • De mensen die je nomineert , moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.

Ik wil de volgende 11 bloggers nomineren:
Shanice, van Skin by Sha
Patrick, van The Interiorator
Sophie en Sarah, van Moda Vitae
Vera, van Life Makes Happy
Lonneke, van Lovely Lonnie
Natasja, van Loving your life
Valerie, van Daily Dose of Valerie
Melissa, van Melis Beauty
Tessa en Emily, van Essaly

Hier zijn jullie vragen:
1. Wanneer ben je begonnen met bloggen en waarom?
2. Over welk onderwerp blog je het liefste?
3. Wie wil je met je blog aanspreken?
4. Heb je veel contact met lezers?
5. Wat is jouw must have item (wat je bezit)?
6. Wat staat er het hoogste op je verlanglijst?
7. Wat wil je bereiken met bloggen?
8. Volg je naast het bloggen nog een studie of heb je nog een andere baan?
9. Welk artikel vond je het leukste om te schrijven?
10. Wat vind je lastig aan bloggen?
11. Lees je mijn blog ook, en zo ja wat vind je ervan?


Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en ik wil Miranda bedanken voor de nominatie!

Liefs,
Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten