zondag 10 augustus 2014

Sunday Inspiration: Magic Senses


Another week has reached it's end.. De vakantie gaat echt super snel. Vandaag is echt zo'n dag om daar even bij stil te staan. Zondagmiddag, somber weer, regen tikt tegen de ruit, ik ben nog maar 2 uurtjes wakker en hang lekker met mijn laptop in bed .
Eindelijk heb ik eens uit kunnen slapen, het is mijn eerste dag vrij deze week. Toen ik uit ging rekenen hoeveel salaris ik zou krijgen kwam ik erachter dat ik in een maand zo'n 200 uur heb gewerkt, heel veel geld dus, maar ook heel veel uurtjes per week. Ik merk nu toch wel dat ik ontzettend moe aan t worden ben en heel erg blij ben met deze sombere zondag zonder plannen. Even helemaal niks doen, heeeerlijk. 

Met zoveel werkuren op de teller spreekt het ook voor zich dat er niet super veel artikelen op mijn blog verschijnen. Als ik 's avonds moe thuis zit heb ik ook echt geen inspiratie meer om te schrijven. Wel kreeg ik inspiratie doordat ik moe was. Als ik moe ben komen er bij mij onwijs veel prikkels binnen, ik voel, merk, zie en hoor alles en daarom heb ik voor jullie een aantal mooie afbeeldingen van mijn Tumblr af gepikt. De magische weergave van zintuigen is mijn Sunday inspiration. 

Deze week nog vier dagen werken en dan mag ik eindelijk een paar daagjes weg. Gezellig naar mams op de camping. Moeder-dochter quality time. Het is misschien niet ver weg, zonnig, lang vliegen of autorijden, al hoop ik wel dat t beter weer wordt als die zielige regen van vandaag, maar het is wel heerlijk ontspannen, rust en niks aan m'n hoofd. Iets wat ik echt even nodig heb. 
Als ik terug kom van dat weekje hoef ik ook niet zoveel meer te werken en dan is het tijd om te gaan zorgen voor een overplaatsing bij de Appie. Van Dinteloord naar Den haag. En dat is natuurlijk niet het enige wat ik moet regelen. Met het vooruitzicht dat ik over een maand verhuis komt er een hoop inpak en papierwerk aan, waar ik dan dus mooi de tijd voor heb.

Hebben jullie nog veel plannen deze vakantie? Mooie reisjes, hard werken, leuke dingen doen, ik hoor ze graag!

Liefs,
Danique

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Je hebt zo te zien al veel gewerkt!
    Wat leuk dat je samen met je moeder naar een camping gaat!

    Ik ga zelf nog een weekje op surfkamp. Ik vertrek vrijdag en ik heb er superveel zin in! :)

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lifestylingjournal11 augustus 2014 om 15:51

    Haha ja, een beetje te veel. Vandaag nog een dag van 9 uur.. Kreeg er last minute nog een shift bij. Maarja, nog twee dagen werken en dan is het tijd voor rust!
    Oh dankje! Surfkamp klinkt heel leuk, ik wil dat ooit nog eens leren. doe je het al lang?


    Leuk om te zien dat je mijn artikelen leest en reageert,
    Liefs Danique xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit gesurft, het is een beginnerskamp.
    Geniet van je rust!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lifestylingjournal15 augustus 2014 om 13:07

    Ooh super leuk, laat me weten hoe het was!


    Dankje meis, xo

    BeantwoordenVerwijderen