vrijdag 25 juli 2014

Winnaar give away & nieuwe actie!


Toen ik begon met mijn facebookpagina heb ik een win actie gestart. Bij 100 likes zou ik een Giftcube van The Bodyshop verloten. Gisteren was het zo ver, 100 likes, en samen met woobox heb ik een winnaar uitgezocht en een nieuwe win actie bedacht. 








We have a winner!

Het was even zoeken naar een programma om een winnaar te kiezen, ik wilde het zo eerlijk mogelijk doen, maar toen ik Woobox vond was dat zo gebeurd.

Gefeliciteerd Nayomi Franken, ik ga jou blij maken met een Giftcube! 









Nieuwe win actie!
Bij de volgende mijlpaal, 200 likes, geef ik weer iets weg. Ik verloot dan onder alle likers een cadeaukaart van de Bijenkorf van €10,- en zeg nou eerlijk, wie wil die nou niet? We kennen de bijenkorf allemaal en omdat ze daar ook alles verkopen in de categorie lifestyle en ik volgers heb met verschillende interesses vond ik dit een passend cadeau. 
Ik zal op Facebook een bericht posten die je moet liken om kans te maken, je moet dus niet alleen mijn pagina liken dit keer, maar ook het bericht. Succes!


Liefs,
Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten