zaterdag 26 juli 2014

Mijn eigen studio: moodboards en inspiratie.


Jullie hebben al veel gehoord en gelezen over mijn studio en vandaag ga ik jullie weer wat delen! Ik ben natuurlijk al vanaf dag 1 aan het nadenken wat voor kleuren en accessoires etc ik wil en daarvoor heb ik heel pinterest, tumblr en facebook al af gestruind. Tijd om jullie mijn inspiratie te delen.

Tones.
Ik zat heel erg te twijfelen met de kleuren, omdat het al gemeubileerd en gestoffeerd is is er al een basis. De vloer is donkerbruin hout en de meubels zijn wit, dat is gelukkig wel mijn stijl, maar dan ben je er nog niet. Ga je het aankleden met lichte kleuren, of donkere, fris of warm? Ik zat heel erg te twijfelen. Ik vind wit met pastel roze of turkoois heel mooi, maar twijfelde of het bij mij paste. Maar zo vond ik ook donkere tinten als bordeaux rood of diep paars mooi, maar wordt t dan niet te donker.. 
Twijfles, twijfels, twijfels..


Na even denken en overwegen, nog eens zoeken op pinterest, heb ik besloten voor paars te gaan. Naast de donker bruine en witte basis wil ik mijn studio inrichten met diep paars en grijs. Over het algemeen gewoon neutraal met het grijs, maar accessoires als handdoeken, vaasjes, bloemen en andere decoratie met paars. Ik vind dat het mooi afsteekt bij het wit, maar door het te combineren met grijs en wit toch weer een geheel wordt. Het brengt wat warmte in de ruimte en dat vind ik belangrijk. 

Inspiratie.



Liefs,
Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten