woensdag 7 mei 2014

Met Gala 2014: De Outfits.


Maandagavond was het weer zover, het Met Gala werd weer gehouden. Elk jaar wordt dit gala gehouden om de opening van een bijzondere tentoonstelling in het Metropolitan Museum Of Art te vieren. Dit jaar staat de expositie in het teken van de Amerikaanse couturier Charles James met de titel Charles James: Beyond Fashion. De dresscode was White Tie and Decorations maar hier hield niet iedereen zich aan. Alle outfits op een rijtje, wat een beauty's zaten er tussen, ik heb weer genoten! 





Een hele rij met foto's later waren dat de outfits van het Met Gala. Buiten alle modemissers en mooie jurken heb ik wel heel duidelijk een favoriet en een tegenvaller. Ik verwachtte van Beyoncé heel veel en ik vond haar outfit heel erg tegenvallen. Ik ben een enorme fan van haar en vind altijd alles wat ze doet en draagt geweldig, aar ze heeft me nu toch wel teleurgesteld.. Vooral met de Met Gala's vind ik dat ze er altijd prachtig uit zag, maar de aller eerste foto die ik van haar zag was een close up en ik vond dat ze er meer uit zag alsof ze naar een begrafenis ging.. Als ze had gekozen voor een minder donkere lipstick en geen netje voor haar ogen was dat al anders geweest, maar hij viel mijn heel erg tegen.
Close up Beyoncé

Tot mijn verbazing vond ik dat Rihanna er echt verbluffend mooi uit zag. Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van Rihanna's kleding stijl, maar ze zag er classy, vrouwelijk, gewaagd en volledig binnen de dresscode fabulous uit! Ze heeft alle trends in 1 look gecombineerd. Ze had een crop top, een blote rug, een maxi jurk/rok een hoog decolleté, een pofmouw, messy hair, een eyeliner met een wing en een nude lip. Alles in één look en geweldig gestyled, prachtig.






Wat vonden jullie van de outfits?


Liefs,
Danique

2 opmerkingen:

  1. Ik vond de outfit van Cara Delvigne echt geweldig. Weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ze zag er super goed uit! Vond het alleen niet echt een outfit voor een gala, daar hoor je gewoon een jurk te dragen haha.

    BeantwoordenVerwijderen