maandag 30 juni 2014

TAG: What's in my clutch?



De TAG what's in my bag kennen we natuurlijk allemaal, maar dat is bij iedereen standaard. Waar ik altijd meer 'moeite' mee heb is met wat ik nou in mijn clutch ga doen. Elke keer als ik een avondje uit ga of ik ga naar een verjaardag dan is het altijd weer hetzelfde probleem. Mijn tas is te groot, dus een clutch, maar wat neem ik dan wel mee en wat neem ik dan niet mee.. Hier laat ik zien waar ik altijd mee eindig, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie meenemen. 



Dit is hem dan, mijn clutch. Ik heb er ook echt maar één en deze heb ik afgelopen vrijdag op het Elle Festival gekocht. Ik gebruikte hiervoor altijd mijn portemonnee van By LouLou, die hier ook in zit, maar dan kon ik alleen mijn telefoon en geld meenemen en dan zat hij vol.. Omdat ik nooit een clutch kon vinden die ik leuk vond en niet te duur was had ik er ook geen.. Vrijdag op het Elle Festival kreeg je korting op een aantal modellen bij The Amsterdam Bag Company. Deze vond ik bij de sale, voor maar €15,- ! In eerste instantie dacht ik dat het echt leer was, toen ik hem zag liggen, maar het is eco leer. Bij The ABC zijn ze heel erg milieubewust, zo pin je via een speciaal kastje en moet je daarna op de iPad je e-mail invoeren en krijg je per e-mail de bon. Dit is beter voor het milieu en zo kan je ze niet kwijtraken. Ik draag meestal een zwart jurkje of een simpele outfit met een jeans, top en hakken als ik uit ga en dit combineer ik dan met een statement piece of een felle kleur. Deze clutch is daar natuurlijk perfect voor en ik hou sowieso van turquoise, een van mijn favoriete kleuren!


Zoals je zier zit er niet heel veel in, dat past ook niet, en vooral de dingen die belangrijk zijn. Mijn portemonnee met id, rijbewijs, bankpas etc. en mijn telefoon. Mijn sleutels, altijd weer de vraag of ik ze aan het einde van de avond nog heb net zoals bij mijn ov chipkaart. Elke avond ben ik weer bang dat ik ze verlies omdat ze zo lekker klein zijn en als ik genoeg heb gedronken het ook niet merk als er iets uit valt. Zo kon ik met oud en nieuw niet gaan stappen omdat met kerst mijn identiteitskaart uit mijn tas was gevallen op de markt.. Goed bezig weer.  Daarnaast heb ik ook altijd iets bij qua lipverzorging omdat ik heel snel droge lippen heb en als ik ergens gek van word is het dat wel.


Dit is niet echt een standaard inhoud. Het verschilt nog wel met waar ik heen ga, of het zomer of winter is etc. Dit zat er in ieders geval gisteren in toen ik naar een verjaardag ging. Ik had niet heel veel nodig, het was gewoon een thuis feestje dus ik heb van te voren mijn telefoon opgeladen. Vind het altijd fijn om wat batterij te hebben als ik 's avonds nog alleen naar huis moet. Just in case.. Daarnaast mijn lip conditioner omdat ik sinds het Holi Festival onwijs droge lippen heb, ik krijg ze niet gehydrateerd.. Al de hele week hangen de vellen eraan, ik word er echt helemaal gek van. Dus als iemand nog tips heeft? Daar over had ik mijn nieuwe lip gloss van Max Factor die ik binnenkort voor jullie ga reviewen. 

Ik ben benieuwd wat jullie meestal meenemen in je clutch! 

Liefs,
Danique


'Accessories are like vitamins to fashion as such, you should use them liberally.'
- Anna Dello Russo

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke clutch! Tip: Ik kan je lettertype bijna niet lezen, na 3 regels gaf ik het op haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Oh, wat vervelend.. Is het echt het lettertype of zijn de letters te klein? Ik heb laatst al de kleur veranderd omdat het onduidelijk was, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het niet kan lezen!

      Verwijderen
    2. Ik heb hem veranderd, ik hoop dat hij zo beter is! Bedankt voor de tip!

      Verwijderen